Skip to main content

family wellness set



klik gambar untuk besar.

ini adalah basic supplement sebagai pelengkap nutrisi harian kita.

ESP + VITAMIN C + VITALEA + B COMPLEX

saya suggest ini je untuk habibi saya.
supaya dia:
kekal sihat
kekal bertenaga
kurang rasa tertekan 
dapat semua nutrisi makanan
dapat khasiat untuk seluruh tubuh badan dari hujung rambut sampai hujung ibu jari kaki
dan yang penting sekali
dapat bantu tingkatkan sistem imunisasi dalam badan.

alkisahnye,

habibi saya asalnya tak pandang masa mula2 saya makan supplement2 shaklee ni.
bila saya tanya, nak makan tak? dia geleng2 je.
saya pun tak nak paksa dia.
tapi bila saya rasa badan rasa ringan, nak bangun pagi sangat lah senang,
 dan perubahan ketara adalah, marah2 pada si kakak yang sangat manja tu dah berkurang, saya minta habibi saya cuba.
tapi, harus lah saya yang siapkan vitamin2 tu setiap pagi.
minggu lepas, saya pergi family holiday.
pagi2 nak keluar, agak kelam kabut nak siapkan anak2 dan diri sendiri sampai saya lupa nak sediakan vitamin2 tu.
akibatnye, dia tanya saya mana saya letak vitamin2 tu.
:)
see...ini menunjukkan yang dia ada rasa perubahan dalam diri dia lepas amalkan vitamin shaklee ni.
tapi, as usual, habibi saya memang berat mulut nak mengaku.
(seperti dia berat mulut nak mengaku yang dia sukakan saya)
:)



jadi kawan2, tak rugi melabur supplement shaklee ni.
bukan saje murah dan berpatutan, ia juga sangat sesuai untuk seisi keluarga tak kira peringkat umur.



pm saya untuk rasa kelainan nya.
FAMILY WELLNESS SET sebagai basic supplement untuk memenuhi tuntutan nutrisi harian anda.
jom cuba!


FAMILY WELLNESS SET edisi saya sekeluarga.
edit dari gambar sebenar di atas.
=)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT