Skip to main content

separuh jiwanya hilang...



atuk beransur pulih di sana...
Alhamdulillah...

tapi...
opah pulak yang penat2 dan hilang semangat di sini...
sejak opah terpaksa tinggalkan atuk sendirian di Mekah,
opah sentiasa rasa penat...
dan sejak itu barulah mama sedar,
banyak sangat opah bantu mama kat rumah...
maklumlah...
mama ni dah anggap opah macam mak sendiri...
dan mama juga bukan seorang menantu yang hipokrit...
mama betul2 jadi diri sendiri...
faham2 sahaja lah perasaan seorang anak bile emaknya ada kat rumah...=)
tapi orang lain tak la kot...
mama je...
sebab mama memang kurang rajin pun tolong nenek.... ;p
jadinye sekarang,
mama kene rajinkan diri dan belajar buat keje cepat2...
mak ngah kata mama ni bukannye lemah lembut bile buat keje,
tapi lemah lembik... ;)



atuk cepat2 sihat ye...
bole cepat2 balik sini...
opah rindu sangat kat atuk...

bile atuk dah betul2 sihat nanti,
kene fikir pulak macam mana cara nye nak jemput atuk...
*mama sampai mimpi2 mama jemput papa balik dari mekah sebab jemput atuk...
*kakak pulak, tengah2 tido terjaga, terus sebut 'papa..papa' (cari papa)...
agaknya kakak pun mimpi yang sama kot...hihi...



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT