Skip to main content

aidil adha 2011....

sabtu lepas asar kita bertolak balik taiping...

mama suruh putri smile....cam gini le putri smile... =)


dah sampai taiping....tunggu opah amik satay...


sampai kampung...teruja mama tengok durian berlambak2... =)



putri masih tak bole ade orang ramai2 n nak berkepit je dengan papa...
(tengah mencari papa)


putri lepak bilik je....
tengok tv kat bilik...
siap tutup pintu dan cuba2 nak kunci bilik...


papa kopek durian pun putri tak kisah...
putri dok kat bilik je...
papa suruh mama makan puas2...
sebab mama asyik minta papa beli durian je...
memang mama makan puas2 la...
in fact, stok durian berlambak lagi kat peti ais rumah....
mesti la tiap kali balik keje, durian yang mama cari dulu...hehe...
tapi pregnant kali ni, perut mama sangat sensitif...
lepas makan puas2, mama kene minum air banyak...
putri memang mama tak bagi makan sikit pun sebab putri tak suka minum air masak...
kalau sekali putri dah rasa n putri suka, nanti putri nak makan lagi pulak...
pastu, tak minum air masak...mana bole!
so untuk jalan selamat, mama memang tak bagi putri rasa langsung...
putri pun tak de la nak2 sangat bile mama makan depan putri...



esok nye,pada hari raya aidil adha, pagi2 lagi kita balik ipoh...
sebab papa kene overtime...
putri tak mandi lagi...
tengok la tu, masih pakai baju semalam... =)
air kat kampung sangat sejuk...
putri tak tahan mandi air sejuk2...
so balik ipoh la baru putri mandi...


khusyuk je selak2 buku putri....
bile mama suruh smile, putri pun smile...

tengok la mata bangun tido tu...
nak bukak pun susah.... ;)



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT