Skip to main content

mama baru baik dari sakit perut...
angin...
dah la angin dalam badan mama ni memang susah nak kuar...
yang kuat kuarkan angin thru punggung, cuma papa n putri... =)

hujung minggu yang damai... =)
papa kene last minute OT...
tapi papa tak pegi... =)
kalau papa pegi, sadisla mama...
macam2 dah plan hari ahad tu...

papa dah susun atur balik bilik kita...
ade ruang lebih besar sikit kat bilik yang sekangkang kera tu untuk putri menari ballet...
ye...putri suka menari ballet...
putri suka pusing2 sampai pening...
lepas tu, laloq je bile jalan sambil sengih2...
kadang2, putri pusing sambil angkat tangan...
memang macam tengah ballet... =)
bole lah putri dan adik golek2 kat ruang tu nanti... =)

mama start sakit perut masa ahad malam isnin tu...
banyak sangat makanan2 berangin yang mama makan...
memang tak bole tido malam tu...
dalam sejam tu, ade la dalam 4-5 kali mama pegi toilet...
yang kuar, cuma air je...
sampai pagi, memang mama dah lemah dah...
mama minta papa masuk keje lambat n minta papa bawakkan mama pegi klinik...
bole minta mc sekali...
mama bangun dari baring pagi tu,
terasa nak muntah sangat...
dari malam tu dah rasa, tapi masih bole tahan...
mama pun memang dah sediakan besen kat bilik...
takut tak sempat nak lari ke bilik air...
mama muntah bile bangun dari baring tu...
sakitnye muntah!!!
mama lagi rela kene cirit birit dari muntah... =(

opah tak tau mama tak sihat...
opah ingat papa hantar mama pegi keje...
bile papa balik dengan mama, baru opah tanya pegi klinik ke...
opah cakap lagi, patut la muka nampak pucat...
asalnya papa nak masuk keje lambat, tapi papa amik cuti terus...
orang yang paling bahagia, mesti lah putri...
bile mamapapa dapat teman putri lagi 1 hari... =)

mama papa buat ape tu?...opssss....
putri kacau mama papa ke?

biar putri tolong mama lipat sejadah ni ye...
tilam ni nak kene adjust balik bagi tinggi ni...nanti adik nak tido sini...
mama tak payah tolong...biar putri buat sume,ok!
putri tak tau kemas la mama...putri cuma tau buat sepah je.....hahaha....

buat la sayang....sepah kan lah...
mamapapa tak marah...

sejak macam2 cerita yang keluar kat berita tentang anak2 kecil yang tak bernasib baik,
mamapapa makin manja kan putri...
makin selalu peluk cium putri...
nasib baik putri pun tak kisah bile kene gomol2 dengan mamapapa...
putri pun suka cium2 mama balik...

Ya Allah...berilah kesihatan yang perpanjangan pada anak2 kami...
hanya mereka harta yang kami ada...
amin...




Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT