Skip to main content

sayang menyayang...manja memanja... =)


putri sangat manja sekarang ni...
sangat2...
macam rasa tergugat je dengan kehadiran adik putri nanti...
sesekali bile mama tanya, adik mana?
putri usap2 perut mama...
bile mama suruh sayang adik, putri cium perut mama...

lebih ketara manja putri pada papa...
ada satu hari, mama cuba nak duduk rapat2 dengan papa...
dari jauh putri dah nangis2, lepas tu terus selit2 celah ketiak papa...
ok la putri jealous mama manja2 dengan papa...
mama bole terima...
tapi mama tak bole terima bile...
papa peluk bantal pun putri jealous!
putri tarik bantal tu dari pelukan papa...
dan putri selit2kan diri bawah ketiak papa...

2-3 hari ni, putri asyik bangun awal je...
papa nak siap pegi keje pun kene sambil dukung putri...
putri akan peluk leher papa erat2, tak nak lepas...
bile papa bagi putri pada mama sebab papa nak pegi bilik air ke, nak breakfast ke,
putri nangis2...
bile mama nak suruh putri berdiri sendiri -sebab mama tak bole dukung putri selalu-
putri tak nak...
putri nangis2 sampai terbaring atas lantai...
aduhai sayang...
kenapa macam ni...
mamapapa tetap sayang putri walau putri ade adik2 nanti...

walaupun putri sangat manja dengan papa,
tapi putri suka sayang menyayang dengan mama... =)
papa selalu mengelak bile putri nak 'sayang' papa...
sebab, bile putri sayang menyayang, putri akan kiss dekat mulut! =)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT