Skip to main content

mama mmg selalu mcm ni...
tibe2 rasa sedih tanpa sebab...
bile bersama putri,masa putri kecik2-tak-mengerti-ape2-lagi,
bole la mama nangis je depan putri...
tp kalau putri dah besar nanti,
mama tak tau macam mana nak sembunyi kesedihan mama dari putri...

ish...tak datang bulan pun ade jugak ke perasaan ni?

tambah2 bile kene keje...
memang langsung tak bersemangat nak berkerja...
mama cuma mahu sandarkan badan, baring, kosong kan fikiran dan tido...
kalau dulu, bile datang perasaan sedih ni,
mama akan kuar shopping sorang2,selalu nya waktu lunch di ofis...
beli benda2 merepek yang lepas tu mama menyesal sbb dah tak de duit...
skrg mama tak nak buat mcm tu lagi...
mama cuma mahu tido...
tapi hari ni,
boss lepak ofis la pulak...
macam mana mama nak tido...............
=(

mama bukan je selalu rasa sedih tak bersebab,
kadang2 mama rasa mama akan mati esok hari...
sungguh!
sungguh2 mama minta ampun pada Allah...
tapi tak pulak pada papa n atuk nenek... =)
sebab, kalau mama minta ampun pada diorang, nanti mama nangis...
mama tak nak orang tau mama tgh bersedih...
tapi selalunya,
bila mama rasa macam tu,
beberapa hari lepas tu,
mesti ade sedara mara orang disekeliling mama akan meninggal...
termasuk la pak cik boss mama yang kafir...huhu...

mama cuma akan happy balik bile mama balik rumah...
tgk wajah ceria putri...
dan tgk mata panda papa sbb sgt kuat bekerja...
dan sekarang,
mama tak sabar nak balik dari keje...
harap2, papa balik cepat hari ni...

4 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT