Skip to main content

kereta baru putri..

inilah benda yang mamapapa nak belikan untuk putri...

sebab putri dah tak nak naik walker...
mamapapa perlu berikan sesuatu untuk leka kan putri...
tapi nampak nye, tak berapa berhasil...
seperti biasa, putri lebih suka menempel pada mamapapa...
mungkin baru lagi kot...

niat asal mmg nak beli yang spesis macam ni...
tp hari tu ternampak yang agak best...
lebih kepada basikal tp agak selamat untuk putri...
dan putri pun bole berdiri...
tp nampaknye, benda alah tu macam tak berapa tahan je pasal yang sample pun dah rosak...
dapat la putri merasa naik kejap,ronda dlm2 situ je...
sbb mamapapa tgk putri teruja dengan benda alah tu,
tu yg mamapapa ingat nk beli yg tu...
tp, beli yg ni jugak akhir nye...




2 orang mekanik..sorang senior sorang junior...

senior mekanik tgh tunjuk cara2 pasang tayar pd junior mekanik...

eh..mana hilang 2-2 mekanik tadi?

nampak dah kuat tayar ni...

ok dah ni...

ready to ride!
  
betul ke dah siap? hon tak bunyi pun.. =(

video

opss...sepahnye rumah putri...
papa kata tak payah kemas sebab nnt putri sepahkan balik...
mama ok je... ;)


4 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT