Skip to main content

Putri tak garang....

mama selalu letak gambar putri masam2 macam ni...




mak ai...garang nye budak ni!

tp...
putri pun ade jugak ekspresi wajah yang macam2...

macam ni...















Ya Allah...
aku bersyukur atas anugerahMu yang paling istimewa ini...
penghibur kami serta pengerat kasih sayang kami suami isteri....
aku bermohon, 
Kau kekalkan lah kebahagiaan dan ikatan ini, 
hingga hujung nyawa kami, 
hingga kami bertemu semula di akhirat nanti...
amin...
2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT