Skip to main content

pagi yang gelap...

putri celik mata,
terus duduk dan senyum dekat mama yang baru abis solat...
lepas tu,
putri merangkak ke arah mama sambil senyum2...
seronok mama tengok bile putri bangun tido tak menangis...
cukup tido mlm tadi, ye...
em...putri cukup la tido...
tp mama?...em...
mama rasa,sejam sekali putri bangun nak susu...

bile putri bangun tido dengan senyum,
putri suka bercakap2...
entah apa yg putri ckpkan...
mungkin putri cerita tentang mimpi putri dekat mamapapa....

video


papa masih tido lagi...
tp putri mamapapa ni dah bangun n ajak papa dengar cerita putri... =)
video 

sian dia papa tak layan dia ye...
jom mama bawak depan, kite tgk tv...
nenek sms mama,
mhi langsung dari uia..
mesti lah mama nk tengok...
rindu kat uia especially kaed...
nasib baik kite kuar ruang tamu dulu...
kalau opah yang kuar dulu,
mesti dia bukak tv1...
em...orang lama la katakan....

ni dia budak yang selalu bangun awal pagi...
lagi awal dari mamapapa..!
   
hehe...sengaja mama letak besar2.... =)

jom kita tengok tv di pagi hari jumaat....



rambut serabut...
ish..ish...

2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT