Skip to main content

Susahnye nak tidokan Putri Naurah...

ramai anak kawan2 mama yang lepas maghrib diorang tido sampai esok pagi...
bangun cuma nak susu atau diaper dah basah sangat...
tapi Putri Naurah lain...
memang tak sama dengan anak orang lain...
memang takkan tido selagi mamapapa tak tido...
memang seorang PUTRI!

kalau maghrib tu Putri tido,kul 9 atau 10 Putri bangun balik...
selalunye,waktu tu mamapapa dah nak masuk tido...(pukul 11)....
em...kalau baru bangun tido,sah2 la susah nak tido balik,kan...
macam tu la Putri mama yang bernama Naurah ni...



so,untuk bg putri senang tido (lepas bgn dr tido),
haruslah mama main2 dengan putri sampai putri penat...
atau mama yg penat n tido dulu sebelum putri?
hehe...tu kene tanya papa...


 
baik je...(konon)
 
"mama nanti jangan lupa tutupkan lampu..."
amboi2...order je ye!
  
"oo..mama nak paksa putri tido ye...no way!"
AKSI PUN BERMULA

"mama...kuku kaki putri mama tak potongkan lagi..."
sengaja cari alasan...
 
"eh mama...ape kat dinging tu?..."
nak alih perhatian mama pulak ye!
 
"owh..mama tengok dinding...cepat lari!!!"
percubaan melarikan diri dari kene tido!
 
"aiyo...susah pulak nak meniarap..."
tak pe..mama bagi chance!
take your time... ;)
"hehe...berjaya jugak..."
nak lari mana putri oii...

"nak lari situ ke?.."

"ke nak lari sana?..."

"situ la...cam best je situ! hehe..."

"eh...tak nak la pegi situ..."

"pegi kat mama la...."

"mama....nak 'tu'...."
hehe...mama tau sayang...
putri memang tak bole tido tanpa 'tu' mama...
sbb mama sorang je ade 'tu' putri,kan... =)
tp tak tau la kalau 'tu' mama orang lain pun putri nak jugak.... =(
 
tidolah sayang...
dalam dakapan mama...

ps...dah dapat 'tu' pun susah jugak putri nak tido...huhu...

1 comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.