Skip to main content

Putri berjalan2 (eh...atuk yg dukung) di Cameron Highland...

Putri Naurah...
dah lame mama tak update perkembangan Putri mama ni...


sabtu lepas,kita ke cameron...
hadiah dari papa untuk mama sbb lahirkan Putri...
(papa tak ckp pun macam tu,mama yang perasan..hehe..)
dan hadiah untuk Putri yang berumur 7 bulan...
walau cuma ke cameron,mama cukup happy...
sbb mama rasa ni lah percutian yang mama betul2 enjoy!



so,just enjoy your photos ya sayang...
you are so adorable to mamapapa... =)






















gambar selebihnye,Putri tgk dlm album bile dah besar nnt ye... 
(^o^)v
1 comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT