Skip to main content

Kasih seorang papa...

sejak akhir2 ni,Putri selalu nangis-tak-pasal2-yang-susuah-nak-pujuk...
bile putri nangis, putri akan ketawa bile main tom tom bak...
tapi, nangis kali ni, tom tom bak pun tak jalan dah..huhu...
ade 1 maghrib tu, putri nangis2...
mama dukung bawak jalan sana sini (dalam rumah je...),
pun putri nangis2 lagi...
sampai putri sebut...."papuaaaaaaa...."

tak lame lepas tu,papa pun balik...
mama bukak kan pintu sambil dukung putri...
putri nampak papa,terus putri diam dan senyum2 malu...
pastu,sambung nangis lagi...
uwaaaa...
papa take over putri,terus putri diam...
dan ckp2-dalam-bahasa-putri dengan papa...
entah ape la agaknye yang putri ngadu kat papa...

*papa...mama tak de pukul putri ye...mama cool je bile putri nangis... ;P 

gambar tak cantik sbb snap dr hp mama yang dah berumur 6 tahun lebih...

bantal papa jugak yang putri cari...

zoom in...

papa bergurau senda dengan putri...

putri bosan baring2 saja,papa dirikan putri...

tak mo berdiri,nak dukung pulak...

manjanya putri dekat papa...mama jeles!
3 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT