Skip to main content

Putri teruja..

macam biasa, tiap hari ahad, kite akan kuar petang untuk amik opah blk dari taiping...
seharian kat rumah,so papa ajak kuar cari barang putri lepas amik opah..
kite pegi jusco..
opah nak makan...
jadi nye,untuk makan malam,kite sume makan kat food court jusco...
mama papa bg putri duduk dekat baby seat..
putri sangat teruja sambil goyang-goyang kaki..
pertama kali putri dapat duduk kat situ walaupun putri belum pandai duduk lagi...
seronok mama tengok... =)
and..tak sabar mama nak belikan putri walker...
mesti putri lagi teruja... =)
 
best nye dapat duduk sini..bestnye! bestnye!
orang tu makan ape mama? macam sedap je...

mama! putri nak mamam jugak!!
tu ape mama?

bucu meja ni bole makan ke mama?
ish..tak bole makan.. ape putri nak makan ni!!!!















Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.