Skip to main content

Salam Aidilfitri 2017

Selamat hari raya aidilfitri.
Maaf zahir dan batin.
tak terlambat rasanya untuk saya ucapkan,kan..
Raya kan sebulan. ☺

Raya kali ni kak.bee happy sangat.☺☺
Sebab, habibi cuti lama dan lama sangat dapat balik Melaka.
5 hari (termasuk hari di atas jalan raya) tu kira banyak lah tu.
Mana dapat balik lelama gitu..hehe..
Alhamdulillah..syukur..

Hari raya macam biasa je.
Ziarah saudara mara.
Anak2 gumbira dapat duit raya.
Makan tak hingat doniaa...haha
Lebih lama berada atas jalan raya.
and so on..

Apa yang special nya raya kali ni?
Kami naik tanah tinggi genting sebelum balik ke Ipoh..☺☺
weehuu...

Bukan senang dapat spend time lama2 dengan habibi tau..
Walaupun kami tak pernah hidup berjauhan, bila hari bekerja, kak.bee dapat bersama habibi cuma 4 jam je (dah tolak waktu tido). 
Kak.bee bersyukur je...kalau nak compare dengan rakan2 yang pjj tu..
mashaAllah..hebat sangat korang ni..
tapi tu lah...
dah namanya isteri..naluri isteri ni kalau boleh nak sentiasa bersama suami 24jam..betul,kan? 

okey lah...
ni kak.bee share sikit gambar2 Aidilfitri tahun ni. 
Aidilfitri bersama putra putris 2017.




oh ye..
musim raya ni kan forsure kita banyak undangan rumah terbuka,kan..
jangan lupa ye sediakan 'perisai' untuk singkarkan lemak2 tak baik dalam badan.
selama ni kak.bee cuma amalkan Lecithin dan Alfalfa je untuk maintainkan bentuk badan.
Kalau korang nak cuba, wasap kak.bee ye..
Whatsapp only tau... ☺


love, 
 zura bahar 
 Pengedar Sah Shaklee. 

 Order atau keahlian Shaklee? 
whatsapp 016.595.2771 
 --------------- 
 kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.