Skip to main content

Aku doktor Dia nurse.


Baby Nailah mula dedar sejak petang semalam..
Tapi dia meragam sejak dari pagi..
Tau aje lah bila baby meragam..merengek dan kalau baby tu masih bf, dia nak menempel aje..

Sebab apa baby suka menempel bila baby rasa tak sihat?

Ini sebab nye...


Eh salah tepek poster..
Ni sebab nye..


Salah 1 reason nye, to recover from illness.
So ibu2, janganlah kisah pasal nak kemas rumah ke apa ke bila baby yang tengah demam atau tak sihat tu nak menempel je..
Ibu2 layankan je lah..
Itulah masanya untuk ibu2 rehat...
(^_^)

Alkisahnya, bila kakak putri dan baby demam, saya dan natrah akan berlakon jadi dokter dan nurse.
Of course saya doktor..hehe...
Dia nurse saya...

Hari ni, sepatutnya nurse tolong doktor jelum dahi dan badan baby dengan tuala basah..
Tapi tengok lah apa yang jadi...


Pesakit saya dah tersadai jauh dari pembaringan nya..
Dan nurse saya sedang rawat 'orang' lain..

Nak tahu siapa yang dia rawat?

Zoom sikit..


Elok la tu..baby dia pun dah bogel siap2 tu..
Sabar je lah dengan 'nurse' yang banyak akal ni...

Mudah pulak anak2 saya kene demam lately..
Menurut paed diorang, diorang ambil masa sebulan untuk imun sistem diorang betul2 kuat semula selepas di serang influenza B hari tu..

Ni antara vitamin shaklee yang dapat bantu tingkatkan sistem imun anak2 kita.


Kalau baby masih breastfeed, vitamin2 ni boleh di consume oleh si ibu.

Kita ikhtiar dengan shaklee..
Sakit itu datang atas kehendak Allah jua..
Saya doakan,
Semoga kita sentiasa peroleh nikmat sihat dari Allah...
Amiin..


love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.