Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2015

SELAMAT BERTUNANG ADIK IPAR KU.

hari yang mendebar kan.. pepagi dah busy siap2kan makanan untuk tetamu yang datang dari jauh tengah hari nanti. saya di beri penghormatan untuk sediakan ikan siakap 3 rasa...chewahh... (^_^)v

gigih memasak pepagi tu tau.. dah le nailah tak boleh berjauhan lama2 dengan saya.. asyik nangis je dia rindukan saya..hehe.. . seperti yang di janji kan, tepat pukul 2 tetamu sampai. 5 kereta kesemuanya. Alhamdulillah... dapat lah peluang untuk kami memuliakan tetamu dan rasa bertuah di pilih menjadi tuan rumah..
. majlis berjalan lancar, alhamdulillah... natrah turut serta sessi perbincangan tarikh, hantaran, mas kawin, lokasi dll. sebab apa nak tahu tak? sebab dia risau kalau opah yang kawin. dia tak kasi opah kawin...hihi
hasil perbincangan, insyaAllah majlis akan berlangsung pada sept nanti.. best nye kenduri kawin... :) .
baju putih tu adik ipar saya. muka excited gila...haha .
sabaq naa....6 bulan je lagi dah bergelar isteri... .
ketika sessi menyarungkan cincin.. .
tanggal 28hb february, selamat dah adik ipar ku …