Skip to main content

TENTANG DIA.

kakak putri baru nak belajar guna perkataan 'dia'.
sekarang ni, bile kakak bercerita, kakak akan guna 'dia'..

bila mama tanya, siapa dia?

"dia tu adik lahhh" sambil tunjuk adik kat sebelah.

lain kali, bile kakak bercerita lagi tentang dia,
mama tanya lagi, siapa dia?

"dia tu mama lah!" sambil tunjuk mama...

:)

ni gambar dolu2..
sekarang ni, dah besar dah kakak..
nak sekolah dah..
sob sob je tengok gambar kakak masa kecik2 dulu...
entah la..
rasa rindu kakak masa kecik2 dulu..







LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! - visit: www.vitallyvitamin.com
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.