Skip to main content

tilam baru untuk adik...

sabtu lepas kita balik kampung...
opah buat baca yasin sempena opah nak pegi umrah lagi bulan 4 nanti..
mamapapa doakan opah selamat pergi dah pulang..

seronoknye dapat jejak ke sana..
baru2 ni pun ada kawan mama pergi sana...
dia sudi doakan hajat2 mama di raudhah..
Alhamdulillah...
semoga malaikat Allah mengangkat doa2 mama untuk di kabul kan..
amin...

malam sabtu tu kita terus balik ipoh...
sampai rumah mama dah keletihan...
nasib baik adik dah tido dari dalam kereta lagi...
mudah sikit mama nak berkemas...

belum pun pukul 12, semua dah siap2 nak tido..

tiba2 mama terjaga..
tengok jam, baru pukul 12.15...
semua dah tido...
tiba2 mama rasa nak menjahit pulak...hihi...
cadangnye nak siapkan tempahan nenek...
bile nenek datang untuk jaga putri2 mama nanti, dah siap lah benda nya...
tapi tak cukup material pulak...
nenek tempah alas untuk sofa bed..
fibre (isi dalam comforter) yang mama ada tak cukup...
lalu, terhasil lah tilam baru untuk adik...


sian adik...
tilam yang adik pakai dah rasa lantai dah...
tilam tu dari kakak putri lahir...


dah lama mama tak jahit...
rindu sangat nak jahit n banyak projek yang tergendala...
tunggu masa je nak resign untuk on balik projek2 lama...
soon...very2 soon.....insyaAllah....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.