Skip to main content

kucing


budak dua orang ni tak takut kucing pulak daaa....


masa mula2 adik putri nampak kucing, adik takut...
tapi kakak memang tak takut...
slumbe je kakak pegang...
bile tengok kakak pegang, adik pun nak pegang lah jugak...
maklum lah.. adik beradik ni memang suka ikut apa yang sorang lagi buat...

masa mama kecik2 dulu, mama memang takut kucing...
sampai besar jugak lah...
tapi sejak housemate mama masa mama keje dulu bela kucing, 
kurang dah takut tu...
tapi dengan kucing yang comel2 je mama ok...
-baby kucing n kucing peringkat sekolah rendah-
kucing besar2 mama still takut lagi...hehe
lagipun, mama alah pada bulu kucing...
(alasan! :p)






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT