Skip to main content

senyum seketika


putri natrah nuwairah dah 10 bulan lebih.
tapi gigi ada 2 batang je.
menyulur dah cekap sangat.
duduk masih goyang2.
baru belajar nak merangkak.
berdiri dan berpaut pun bole kire cekap tapi kadang2 goyah jugak.hehe.

adik putri suka senyum seketika.
macam mana senyum seketika tu?
sila tonton video di bawah sampai habis..


video



aduhai...
hilang penat lelah semput selsela migrain dan segala macam sakit bile mama tengok video ni.
comel betul kanak2 yang kecil ni.
kenapa lah kamu ni comel sangat?
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.