Skip to main content

life must go on...and on...and on...



life baru mama...
ingatkan bile sabtu mama cuti, lagi banyak masa untuk mama berehat...
tapi nampaknye lagi sibuk!
purpose mama minta sabtu cuti pun memang untuk buat freelance ID mama...
jadinye, bile jumpa client, 1 family mama bawak...
papa, dan bunga2 mama...
baru lah betul niat mama mahu bekerja sambil jaga bunga2 mama,kan... ;)

life baru papa...
papa pun sama2 makan vitamin shaklee...
papa makan yang basic aja...vitamin c, b complex dan vitalea...
mama rasa papa lain...
lain macam mana?
tak payah bagitau kot...hehe...

life baru kakak...
tak de! masih macam dulu...
kuat nangis...
nangis...
dan nangis....

life baru adik...
dah pandai berdiri...
dah tak nak duduk dalam walker...
dah tak nak berdiri dalam baby cot aje...
tapi adik nak bebas...
bile biarkan adik bebas bergerak kat lantai, baru lah adik diam...


benda alah ni tak bergerak...seronok la kakak duduk situ sampai tak nak balik...
cuba kalau bagi gerak, mesti kakak takut...hehe

adik naik merry-go-round
(eksyen je...tak bergerak pun...)

bunga2 mama... =)



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.