Skip to main content

pesan nenek...


"kamu dah jual barang kesihatan ni, kena lah pasang badan...
pasang badan tu tak semestinya kene cantik, tapi kene nampak sihat jugak...
dressing tu kene jaga..."

em...ok...
tapi baju2 mama semua besar2...
sekarang dah kurus, gelebeh2 dah...
macam mana?
;p

alasan je nak beli baju baru...
macam lah mama biasa pakai baju kecik2...
alih2, beli baju size besar jugak...
=)


mama putri sekarang ni dah jadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.. 
sebarang info dan order 
facebook BAIZURA BAHAR 
id no 885771 
sms 016-5952771 
email shaiful_baizura@yahoo.com
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT