Skip to main content

mamapapa ada misi penting


sabtu lepas, mamapapa ada misi penting!
misi ambil moto atuk bawak balik ipoh...

masa nak pegi tu, kakak nangis teruk2...
kakak dah faham, macam mana keadaan bile mamapapa pegi keje...
mama tipu kakak kata mamapapa pegi keje...
mama tak patut buat macam tu...
selalu nya mama akan bagitau yang sebenar...
kasihan kakak...
meraung2 sambil lepetkan muka kat grille pintu rumah...haha

oh...mencabar sungguh bile kene drive di highway dengan hadlaju 60km sejam...
sorang2...
mengantuk ok!
tapi mama harus escort papa...
macam biasa lah, habit mama suka membontoti papa... ;p

Alhamdulillah...mamapapa selamat sampai...
balik tu papa terus pengsan sebab sakit pinggang...haha...

dan malam tadi...
buat pertama kalinya kakak naik moto....
terkepit2 kaki kakak dalam bakul moto tu...


hari ni papa janji nak bawak kakak jalan2 naik moto lagi...
pagi2 lagi kakak dah sebut moto...
dan kakak sebut....


sejuk!


haha...sian kakak semalam naik moto malam2,sejuk...
hari ni kakak pakai sweater ye...
=)


mama putri sekarang ni dah jadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.. 
sebarang info dan order 
facebook BAIZURA BAHAR 
id no 885771 
sms 016-5952771 
email shaiful_baizura@yahoo.com
2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT