Skip to main content

kakak semakin bijak!


semalam opah tunjuk kat mama, apa yang kakak dah improve...
opah eja M A ma...M A ma....
kakak sebut mama...
opah eja P A pa...P A pa...
kakak sebut papa...
opah eja A a...D I K dik...
kakak sebut adik...
opah eja K A ka...K A K kak...
kakak sebut kakak....

wah...kagum mama...
=)

ni mama suruh posing sebelah adik..
adik sibuk nak makan tali stroller tu sebab adik dah lapar susu sangat2...

kakak ni nampak macam 'orang besar' yang kecik je...ekeke...

kasut tu baru beli,terus kakak pakai...
sebab kasut yang kakak selesa pakai dah tertinggal kat muar masa raya ritu...
kasut cantik mama beli kakak tak nak pakai... 
=(
selipar biasa pulak dah kecik, pun kakak tak nak pakai...
so,masa pegi beli belah ni, papa dukung je kakak...
nasib baik mamapapa berjaya pujuk kakak pakai kasut n nasib baik jugak ada kasut katun yang menarik perhatian kakak...
penat wei nak dukung budak 2 tahun ni!

baju raya kakak yang mama buat...
=)



mama putri sekarang ni dah jadi SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.. sebarang info dan order 
facebook BAIZURA BAHAR 
id no 885771 
sms 016-5952771 
email shaiful_baizura@yahoo.com
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.