Skip to main content

dah pandai nangis2!


adik dah pandai nangis2...
dah pandai marah dan nangis bile benda yang adik tengah pegang, mama amik...
dan adik akan berusaha dapat kan barang tu balik sambil nangis2...
beza sikit dengan kakak...
bile nak kan sesuatu, kene mamapapa yang bagi terus pada kakak...



sesekali bile adik bangun tido, adik tak nampak mamapapa, pun adik akan nangis...
bukan pelan2 dah adik nangis...
hi-pitch terus... ;)


tak muat dah baby cot la papa...
kene cari katil queen untuk diorang ni....



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.