Skip to main content

aidilfitri kembali lagi...



adik dah mula panjat2...
mama kene jadi budak2 bile bercakap2 dengan kakak dan adik...
tengok la video ni, sangat bising bile semua nak cakap!
beginilah selalunya kita bertiga...
papa steady je dengan suara garau dia...
tak berlakon pun jadi budak... =)

video




dan mama doa,mudah-mudahan, lepas seminggu mama bercuti raya, 
mama dapat refresh kan diri mama,
mama dapat cuba sesuatu yang baru,
mama dapat bina keyakinan diri,
dan
mama dapat capai impian mama!

ingat tak impian mama nak bekerja dari rumah sambil jaga sendiri putri2 mama?
doakan ya...

salam aidilfiti buat putri2 dan semua yang sudi baca kisah putri2 mama...
maaf zahir dan batin...
lepas raya mama cerita lagi ye... =)
cerita pasal putri2 dan mamapapa aje...
tak de dah cerita orang lain... =)



oh ye...putri naurah demam,selsema dan batuk berkahak sejak malam tadi... =(
kakak kene rajin2 makan ubat ye sayang...
nanti nak jalan jauh...
mesti kakak tak selesa kalau tak sihat...

buat kawan2 yang mama suka,
doakan dia cepat sembuh ye...

mama sayang semua!



Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.