Skip to main content

syukur untuk dia...


tiba2 mama dapat msg dalam fb...

salam
bzu...mlm smlm aku mimpi arwah shazana..dlm mimpi aku tu..
time tu mk die tgh wat kenduri arwah untk die.aku pegi kenduri tu.tp pelik die pun ade kt situ pkai tudung labuh n baju sekolah putih n kain merah ta'ayah.tp dlm mimpi tu aku tau die dh xde.pastu aku tnyela die...mcmana keadaan kt sana (alam slps kematian)..die jwb..."seronok sgt...ade itu ade ini itu ini' aku xingat itu ini tu ape.aku pun mcm teruja dgn jwpn die n dlm mimpi aku tu aku dpt rs mcm die tgh menggambarkan syurga.muka die bersih sgt2..berseri2..manis..tp xpkai spek la.aku ckp kt die.."tolong doakan untk aku jugak ye"

pastu die solat jemaah time kenduri tu.aku yg dlm mimpi tu berkata dlm hati..."die ni dh dpt syurga pun msh nk beribadat kt Allah"..tamat...dh terjaga tido.

sejuk hati mama dengar...
mama yakin, roh arwah lah yang jelma dalam mimpi sahabat mama...
sebab mama penah dgr tanyalah ustaz..
roh ni ada 2 jenis, jenis yang dapat jawab soalan munkar nakir dan yang tak bole jawab...
roh yang tak bole jawab, asyik kene sebat je dan selagi dia tak dpt jawab,selagi tu dia kene sebat...
so diorang tak bole kemana2...
roh yang bole jawab pulak, lepas dia dapat jawab, dia dah tak buat apa2...
tu yang kadang2 roh ni minta izin Allah untuk jumpa family dan kawan...
tu yang biasanya dia jelma dalam mimpi...

sungguh mama rindukan dia...
mama selalu teringatkan dia...
kalau berjaga malam sorang2, mama selalu rasa nak jumpa dia...
nak dia jelma depan mama...
tapi rezeki sahabat mama dapt jumpa dia...


syukur yaAllah...
aku sangat gembira untuk dia...
mudah-mudahan, keluarga ku, sahabat2 ku, suami ku, anak2 ku dan aku akan peroleh ganjaran yang sama seperti dia...
amin...amin...amin...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.