Skip to main content

seni kanak2...




biarkanlah mereka bebas berkarya...
=)

lukis sana sini...





di dinding...

di mesin jahit mama juge!



lukis dalam buku...

"kakak serius ni....mama jangan kacau..."

"kakak study smart,ok! sambil study sambil tengok tv..."

biarkan mereka...

kalau ibu2 risau karya mereka 'permenant' di dinding, di mesin jahit, di cadar katil dll....
mama putri dah jumpa solusi nya...

beri mereka pen ini untuk berkarya...


pen ni untuk tanda atas kain...
bole dapat kat kedai jual alatan menjahit atau kedai jual barang2 kawin...
biasanya kat kedai kawin ada jual alatan menjahit...

kalau kanak2 conteng didinding,
tak sampai 3 saat, dah hilang...
macam tu jugak kat buku dll permukaan...
kalau dekat kain, lama sikit...
kalau tak hilang jugak,
bile basuh kain tu,mesti hilang....
titiskan air je pun bole hilang...

jadinya...
mama putri tak risau lagi biarkan putri lukis sana sini...

=)





Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT