Skip to main content

Ini kisah kami semua....


mama korek2 wallet papa sebab nak curi duit papa...
mama terjumpa ini...


hehe...
gambar mama bagi papa masa dolu2...
dan sekeping note mama bubuh dalam wallet papa masa keje shift malam dulu...
(masa dah kawin...)
gambar tu tak heran sangat...
tapi note tu mama heran jugak...
;p
sebab papa suka wallet yang kemas...
papa tak suka simpan bil2 atau nota2 dalam wallet...
kalau bole, papa nak wallet papa kurus je....

em..
sekarang ni mamapapa tengah malas tahap melampau...
nak bangun pagi punye lah liat...
masing2 lumba sape bangun lagi lambat...
dan selagi salah sorang tak bangun, selagi tu la liat je nak bangun...

akibatnye, opah lah yang buat sarapan...hehe
*ampun mak...*
mama bangun cuma buatkan air papa aje...
tu pun kalau mama lewat sikit je bangun, opah dah buatkan air untuk papa...
hehe...
melampau,kan?

kakak pulak dah mula panjat mesin jahit mama...
adui...macam mana mama nak jahit ni?
nak tunggu kakak tido baru mama jahit,
memang tak jahit la mama di hari keje...

gambar ni kakak tengah lap2 air yang kakak tumpahkan kat mesin mama...
adui la lagi...
macam mana ni?
huh..


adik steady je...
lepas maghrib tido, sampai pagi...
kan adik?

dah berguling sana sini...
dan dok angkat2 pungung...
tak lama lagi merangkak lah tu...


ni akibat bile mama dudukkan kat sofa,
adik dok kedepankan kepala...
dah tertunging dah...



tu jerrrr.....
=)

tulisan bile keboringan...
gaji tadak...
lunch pun lepak ofis aje yeh!
=(

2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.