Skip to main content

seronoknye balik dari keje....



bile ada budak kecik yang kuat membebel dan kuat menangis ni sambut mama...
=)


bile kereta berhenti je depan rumah,
kalau pintu rumah terbukak,
kakak putri lari-lari ke pintu....
dan jerit-jerit bgtau mama ape ntah...
kang kejap-kejap toleh kat adik n panggil 'adik...adik....'
jelas dah bunyi nye kakak sebut adik...




zoom sikit...
tengok la tu kakak duduk atas apa...



video

memang hilang penat dan segala sakit bile ada kat rumah...
walaupun kene melayan karenah kakak yang sangat2 menguji kesabaran mamapapa tu,
mamapapa tetap happy bila di rumah...
telinga mamapapa memang dah tebal dan bengkak sangat2 dah dengar kakak nangis...
kalau kakak tak nangis, papa sengaja usik kakak bagi kakak nangis....
=)

apepun,
adik tetap manis...


walaupun adik suka senyum, 
susah jugak mama nak amik gambar masa adik senyum...
mama tengah imagine kalau 2 orang kanak2 pulak yang sambut mama balik keje nanti...
em...
mesti lagi bising, 2-2 nak membebal kat mama....
#)

adik cepat besar ye!

oh ye...mama rasa tak sedap badan seminggu ni...
sakit tekak, sakit kepala, rasa nak pitam bile bangun, nak muntah n panas je badan...
mengandung lagi?
tak la....
jangkit demam dari papa n adik kot...
=(



6 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.