Skip to main content

mari num num air bersama kakak...



si kakak ni memang pantang dapat air masak ke air paip ke...
tiap kali mandi mesti nak ada bekas untuk dia main air...
tak pun, bile datang mood 'main air' dia,
dia naik kerusi meja makan,
dia amik jug yang mama bubuh air masak, 
dia tuang dalam cawan dia,
dan num num!!! (minum versi kakak)
memang selalu bocor lah,kan...
biasanya mama biar je sebab walaupun kakak main air,
kakak minum la jugak...
lagi seronok dia main kalau dia dapat minum dalam cawan mainan dia tu...
siap basah baju suar sume...
sambil minum tu, bising mulut dia asyik sebut "empah" (tumpah), "uhhh sedap...." (air masak pun sedap.?? ) dan "num num" (minum)...
bile air dah abis,
"ta-ei..." (lagi)...
haha...jauh bebenor la pulak lagi dengan ta-ei....
jenuh jugak la mama nak faham mula2 tu...
taik pandai pulak kakak sebut.... "taiyik...eiiiii..taiyik"

video


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.