Skip to main content

malam jumaat...


kenapa lah tiap malam jumaat ada cerita hantu?
bole kata semua channel pun siar cerita hantu...
hantu cina pun keluar malam jumaat jugak ke?
huhu...

mama tak suka tengok tapi papa sangat2 suka...
masa papa keje shift dulu, mama haramkan cerita hantu kat rumah....
alasan mama, mama takut tido sorang2 bila papa keje malam...
sekarang papa tak lagi keje malam, jadinya alasan tu tak bole pakai dah....
huhu...(lagi)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kakak selalu mengadu sakit kaki...
mama tak tau ape yang kakak rasa sebenarnya...
tak de pun kaki kakak bengkak ke ape ke...

kakak sekarang kuat sangat tido...
memang selalu kakak tido lambat sebab bila kakak tido, mama papa kene tido sekali...
kalau hujung minggu, mama papa tido lambat, kakak pun join tido lambat...
kadang2 pukul 1 baru tido...hehe...
opah selalu marah, tak elok biar budak2 tido lambat...
tapi sekarang ni, tak kira lah kakak tido awal ke, tido lambat ke,
kakak bangun pagi lambat gile...
mama nak kuar pegi keje pukul 9 pun kakak tak bangun lagi...
kalau pun kakak terbangun, mata tu kelat je nak bukak, 
pastu kakak tido balik...

lagi...kakak asyik nak bukak seluar...
baru pandai bukak seluar sendiri, tu yang kejap2 bukak seluar...
bile mama papa amik seluar kakak nak pakaikan balik, kakak dah lari2 sambil ketawa macam kene kejar...
aduhai lah kakak...
sabar je lah jadi mamapapa ye...

bila kakak bangun lambat, dapat lah adik bermanja2 dengan papa sebelum papa pegi keje...
mama suka sangat bile tengok papa agah2 adik...
teringat masa mula2 mamapapa jadi mamapapa...
masa mula2 papa kekok nak jadi papa...
macam tak percaya pun ade bile papa dah jadi papa...
pada mata mama, papa sentiasa nampak muda remaja...
;p

oh ye...
cloth book 123 putri2 mama dah siap,kan...
cincai aje...


video

slumber je dia buang!


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.