Skip to main content

adik...jom belajar 123


video

mama dah macam mamarazi (paparazi) pulak....
kene sorok2 amik video kakak...
kalau tak, kakak datang kat mama n rampas hp mama,
nak amik gambar sendiri...

dengar lah kakak membebel tu...
dah macam bahasa korea pun ada... =)

kalau perhatikan betul2, baby cot ade contengan kakak...
dari video ni baru mama perasan...
kakak jugak sangat suka bila kaki adik tendang2 kakak, tangan adik capai2 muka kakak n kakak paling suka nak rapat2 dengan adik...
penah sekali, kakak cuba cium adik, mengekek2 adik ketawa sebab geli terkena rambut kakak kot...
oh...dah beberapa kali adik tarik rambut kakak sampai putus...
hihi...kesian kakak,sakit...

tapi kakak tetap sayang adik...
adik pun kene sayang kakak macam mana kakak selalu peluk cium adik...
putri-putri jangan gaduh2 bila dah besar nanti ye...


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.