Skip to main content

tudung dan songkok...


kakak putri ni bukan suka ada benda kat kepala...
kalau mama nak pakaikan tudung, mama baru pegang tudung tu, kakak dah lari2...
mama pakai kan adik topi pun kakak tarik tak bagi adik pakai...
ish..ish..ish..

ni je gambar kakak pakai tudung masa kakak belum pandai jalan lagi...




tapi, songkok papa nak pulak kakak pakai...




 kakak dah datang bulan nanti kene pakai tudung,tau...
aurat kene tutup, maruah diri keje jaga baik2...
mama sentiasa doakan kakak dan adik jadi anak yang solehah dan tahu jaga maruah diri...
amin...




Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.