Skip to main content

sabau je la...

semalam kakak bercakap non-stop dari mama balik keje sampai kakak dah nak tido...
sungguh mama tak tipu!
ok la daripada kakak merengek2 nangis dan nak berdukung saja dengan papa...
mamapapa dengar pun letih...
sesekali kakak nyanyi lagu boboiboy...
"may...ya...pal.............kukukkuuuu..." -tu part yang kakak dah ingat...
(boboiboy kakak sebut kukukku...-bunyi ayam dalam cite upin ipin-)
sesekali kakak berlatih lompat bile tengok iklan soflan kat tv...
"tu....we....ge...........mpat!" sambil lompat...

tengok saja lah video ni...



ini lah yang selalu berlaku tiap kali mama papa solat...
kalau di halang, lagi lah kakak berlari2 anak...
bile dah laju berlari2 anak tu,
karang jatuh pulak...
kan lagi mengharukan keadaan...
jadinye, mama biarkan aje selagi tak kene dekat adik...hehe

adik dan papa..
kita sabau aje lah ye...
kakak tengah happy tu...

=)

Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT