Skip to main content

hasil utk natrah..

alhamdulillah..ini yang mama dapat untuk adik putri bile kat ofis..
kat rumah ada jugak pam sebab natrah kurang bgn malam utk nenen..
kalau ade pun,sikit je..
pastu nangis2 nak tido balik..
mau tak bengkak nenen mama..

beza dengan kakak putri,kuat nenen dan selalu berjaga malam..
pastu, kalau mama balik keje tu, tak sempat2 kakak nak nenen...
bile atas riba mama,mesti sondol2 nenen...

tapi adik putri, tak berapa heran dengan nenen...
em...
tak pe lah...
asalkan susu tu adalah susu mama walaupun minum dalam botol...

inilah hasil nye..




sangat cute corak botol2 ni..
hadiah dari mak su nik..


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT