Skip to main content

putri naurah 'mamam' sendiri...

pada usia putri naurah setahun 7 bulan,
baru lah mama train dan percaya putri untuk makan sendiri...
sama ada nasi atau biskut...
selama ni mama suapkan sebab mama tak suka makanan sepah2 kat lantai...
terutama serbuk2 biskut...
nanti lantai lekit dan bersemut...
lagipun mama tak bole nak sapu rumah bila putri tak tido,
nanti putri kacau,lagi bersepah jadinya...
dengan cara tu, putri lebih banyak makan dan mama tak perlu lagi kejar2 putri untuk makan...
walaupun kadang2 cuma 2 sudu kecik je yang putri makan,
(lepas tu main2 je nasik tu),
mama rasa ok la tu...
=)

gambar ni pertama kali putri makan sendiri...


ni pulak video nye...
video
video ni lepas beberapa kali praktis...
dah tere sikit...
tapi sekarang ni,bila bg makan sendiri,main je lebih...





Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.