Skip to main content

gegegirl...

sepanjang mama jadi suri rumah menjaga 2 orang kanak2,
setiap hari mama pasang cerita ni...

upin ipin -cerita kami

upin ipin - jari jemari

dan...

boboiboy episod 21-22...

mama pun sampai dah hafal diolog nye...
putri pun sama tapi tak jemu2 tengok cerita2 ni...
byk jugak dialog2 dalam cerita2 ni yang putri akan ikut, buat gaya n menari...
=)

sekarang opah dah start jaga,
boring la putri di siang hari...
hehe...
tunggu mama balik keje baru bole tengok...

bile nampak je hp mama, putri sebut "gegegirl.." yang bermaksud, boboiboy...hehe...
sebab mama dah buh dalam hp, tak payah lah nak play kat tv...

actually mama nak upload video putri makan sendiri...
video tu dalam hp mama...
dah draft pun tapi hp mama bateri kong pulak..
pastu mama lupa bawak cable...
semalam mama lupa bawak hp...
ish..ish..
dah beranak 2, 2 kali ganda la mama lupa...
2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT