Skip to main content

natrah hari ke 17


hampir 2 minggu dah mama dan putri2 kat melaka...
minggu pertama berjauhan dengan papa, putri tak sihat...
demam, batuk n selsema...
mama pun sama...
tapi mama dah sihat dah...
putri je masih ada batuk n selsema...

minggu kedua kat melaka,
mama tengok putri dah mula serasi kat sini...
tapi, haruslah nampak mama disisi...
kalau tak,menangis lah putri...

mama banyak abiskan masa melayan putri...
since natrah pun asyik tido je,kan...
tapi hari ni, pada usia natrah 17 hari,
natrah macam dah pandai mahukan perhatian mama jugak...

mama dah susukan natrah sampai tersedak2 dan muak...
mama dah tukarkan pampers natrah...
tapi natrah tak tido jugak...
eh sana, eh sini...
kakak putri dah tido dah...
tapi mama potongkan kuku kakak dulu sebelum mama nak susukan natrah lagi...

bila mama riba natrah dan mama suakan susu, 
natrah ketap mulut rapat2 dan pejamkan mata...
mama tepuk2 natrah dan natrah tido atas riba mama...
barulah mama tahu, natrah jugak mahu mama manjakan natrah seperti mama manjakan kakak putri...

semalam, putri nampaknya cemburu bila mama palingkankan badan menghadap adik natrah...
putri minta susu...
lepas mama suapkan susu pada putri, mama mengiring menghadap adik natrah...
bile putri abis je minum, putri bangun dan nak baring kat celah2 mama dan adik natrah...
aduhai...macam mana nih?
em...maybe bile kita dah balik ipoh nanti, kita dah bersatu semula,
putri dah tak heran kat mama lagi...
dan berkepit dengan papa aje....kan?

=)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.