Skip to main content

selangkah ke arah 'sesuatu' itu....


weekend yang pendek...
sebab sepatutnya isnin public holiday...
tapi mamapapa kerja...
tapi, sempat la kita survey 2 'sesuatu'...

ahad tu balik kampung kejap nak jumpa atuk sebab ada hal...
papa balik keje pukul 5, terus gerak balik taiping...
lepas maghrib, terus balik ipoh balik sebab mamapapa keje esoknye,kan....
penat betul rasanya...

dan...mamapapa sepakat nak pilih 'sesuatu' yang no 2...
=)

harus betul2 ikat perut lepas ni...
please remind kan mama,
STOP SHOPPING!!!


18SX!


beginilah putri bila dalam kereta sejak akhir2 ni...
on de way balik ke taiping...
tiba2 putri terlepek kat tengah2 tu....
dan tiba2 juga putri nangis-yang-sungguh2 tu...
tak tau kenapa...
mungkin sebab mamapapa tak layan putri kot, putri jauh hati....
bila sampai kampung, bertambah lah sayu putri bile nampak atuk...
ish...mama tak tau dah nak buat macam mana...
putri sangat takut pada orang lain...
kalau dengan foreigner tak pe lah...
ni dengan atuk nenek dan pak cik mak cik sendiri...
opah2 asyik kata putri ni 'susah'... =(
ingat mama tak terasa ke bile orang kata anak mama?

tak pe lah...
biar lah mamapapa saje yang faham putri...
mama tak minta pun orang lain layan putri...
insyaAllah, selagi hayat mama dikandung badan,
mama akan layankan saja karenah putri...
semakin adik putri nak keluar,
semakin putri macam2 ragam...
mama tak marah pada putri...
mama takkan tak layan putri...
mama cuma dapat berdoa,
moga segalanya akan berubah bila putri dah jumpa adik putri nanti...
mama serahkan segalanya pada Allah...


2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.