Skip to main content

tibe2 teringat 1 benda...


mama macam tak percaya bila papa suka lagu ni...
n
papa kata, video klip dia pun agak best...
;p


mukabuka pun papa tak de...ekeke...

mamapapa berkenalan pun thru internet...
masa dulu, semua pun jujur je bila chatting kat internet...
tapi sekarang ni, susah nak jumpa yang betul2 niat untuk berkenalan...

Alhamdulillah....
hubungan mamapapa masih sampai sekarang...
bermula sebagai kawan...
tempat mama share semua benda...
sampai lah mama dah mengandungkan anak papa yang kedua...
Alhamdulillah...Alhamdulillah...
tak terucap rasa syukur pada Allah...

papa sangat setia pada mama...
mama juga...
walaupun mamapapa jauh,
mamapapa tetap mempercayai satu sama lain...
walaupun banyak anasir2 jahat yang cuba pisahkan mamapapa...
mamapapa tetap mahu dengar penjelasan dari mulut mamapapa sendiri...
pernah kawan papa hasut papa kata mama ada laki lain kat kl...
pernah seorang perempuan mengaku yang dia girlfriend papa dan bgtau mama yang papa sebenarnya tak suka mama...
dan macam2 lagi...
mamapapa tetap mahu dengar penjelasan dari mamapapa sendiri...
mungkin sebab tu mamapapa masih bersama...
sebab mamapapa punya pendirian yang susah untuk orang lain goyah...
walau mak bapak mamapapa sendiri...

apa yang penting,
sekali papa kata papa suka mama,
dia tak berpaling pada perempuan lain...
dia tetap memilih mama walau pernah ...... ...... .......... ....
=)

mama berharap sangat,
moga Allah tetap pelihara hubungan mamapapa hingga hujung nyawa kami...
kita hanya mampu merancang,
Allah jua yang menentukan...

Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.