Skip to main content

tak dapat nak berseronok2... =(

ala...esok papa kene keje...
tak dapat nak berseronok2...
=(

putri sekarang ni dah tido nyenyak waktu malam...
bangun minum susu pun waktu subuh je...
lega sikit mama...
dapat jugak mama tido lena sebelum mama kene selalu stay up malam2 lagi...

tengok la video ni...
putri dah bangun masa tu...
tapi sebab lampu tido masih pasang, putri pun masih mamai2 lagi,
putri cari badan papa untuk landing...
tak dapat landing atas badan papa, sandar kat kaki papa pun jadi lah,ye sayang....
=)

video

baby ni memang suka sibuk2 jenguk hp mamapapa bila mamapapa nak guna hp...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.