Skip to main content

rentetan dari gambar 'saya seorang putri' versi video...


mama balik keje lewat sabtu lepas...
masa mama sampai rumah, papa tengah tepuk2 putri tengah tido...
dapat la mamapapa lunch same2 tengah hari tu...
 mamapapa cuma makan lauk semalam yang opah masak...
haruslah mama masak petang2 lepas asar nanti untuk dinner...
tapi...papa masuk dapur dulu dan masak... =)
papa masak sup ayam...
dan ayam goreng lada hitam...
(^______________________^)
mesti lah mama bahagia bila papa yang masak...hehe...

maghrib tu mama suapkan putri makan nasi berlaukkan sup ayam yang papa buat....
putri sangat berselera...
habis putri makan!!!
tak pernah2 putri makan sampai habis selama mama suapkan putri...
sedap betul papa masak,kan!
bole la masak lagi....kan bang... ;P
putri bosan agaknye asyik makan lauk mama n opah masak...
sesekali rasa air tangan papa, licinnnnnn... =)

lepas maghrib kita keluar sebab mama nak cari hadiah untuk kawan mama kawin esok hari...
dan putri tido lambat malam tu...
jenuh nak tidokan putri...
nasib baik esok cuti...
dapat la mama papa layan putri...
lepas putri tido, mama papa pun buat aktiviti masing2...

papa buat aktiviti kesukaan papa dan mama buat aktiviti kesukaan mama kat ruang tamu...
mama suka dapat spend masa dengan papa macam tu...
tak perlu bermesra2...
cukup la kalau dapat berada di tempat yang sama, buat benda kegemaran masing2 sambil sembang2...
pukul 4 pagi jugak la mama papa tido...

ahad pulak, kita pegi kenduri kawan mama...
dapat la mama jumpa kawan lama mama...
dan sepanjang kat kenduri tu, putri tido je....
sebab kat rumah tadi putri tak tido...
mana tak nye, bangun pun lambat sebab mamapapa bangun lambat...
sampai putri dah gelisah2 nak bangun baru lah mamapapa bangun...hehe
sebelum sampai putri dah tido...
nyenyak betul sampai kan kompang betul2 kat telinga putri pun putri tak bangun...
sebab tu mama amik gambar ni tak de putri...
sebab putri tengah tido kat bahu papa...
=)

pendeknye mama! tak bole nak pakai high heels sebab pregnant...patut amik gambar pengantin,tapi tak amik pun...hehe


balik tu, putri sambung tido...
dan mama join putri tido...
rasa tak cukup ganti tido...
mesti lah minta izin papa dulu walaupun nak tido sebab mama tengok papa tak kisah pun nak tido macam selalu...
(ish....asyik tido je mamapapa ni,kan.... ;P)
dan petang tu,
mama pulak yang masak...
sedap pulak rasa nye...
dah lame tak makan masakan sendiri....
;p


rentetan dari gambar 'saya seorang putri' versi video...
kene terbalikkan monitor.... ;p

video


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.