Skip to main content

................"kita berkenalan di laman MIRC"..................


papa dah start kene keje hari ahad balik...
=(
bosannye!!!!!
tapi mama syukur sangat sebab mama sempat jugak masak dan kemas rumah...
dan online juga.. =)
penat...
mama dah sarat sangat rasa nya...
adik putri sangat2 aktif waktu malam...
terutama bila menjelang tengah malam...
sampai mama rasa macam nak beranak dah...
sebab, masa putri dulu, mama tak turun darah atau pecah air ketuban sebagai tanda putri nak keluar...
mama cuma rasa sikit2 contraction (kot) + pergerakkan putri rasa sangat lain + naluri mama yang rasa masa nya dah tiba...
sebab tu mama rasa sangat takut bila menjelang malam...
takut sampai nangis...
mama takut nak beranak!!!!

malam sebelum tu,
mama papa sama2 tidokan putri...
sebab putri dah sangat2 ngantuk, tak de la putri ligat pusing sana sini, panjat sana sini sebelum tido...
dapat la mama papa pillow talk kejap...
mama bgtau papa yang adik putri sangat aktif waktu2 ni....
hampir pukul 12 malam masa tu...
tiba2 papa terfikir yang....kalau opah tak de kat rumah masa mama sakit nak beranak, susah la...
sebab opah tiap malam sabtu n ahad tak de kat rumah kita...
opah balik kampung...
papa cakap lagi, tak dapat la papa teman mama beranak....
=(
tapi apa bole buat...
kalau tengah2 malam tu jugak mama nak beranak,
opah memang tak bole nak rush datang ipoh la sebab mana ada bas taiping-ipoh waktu malam...
tapi yang buat mama senyum balik adalah....
papa sendiri yang volunteer nak masuk....
=)
kalau dulu, mama yang paksa...
papa tak nak masuk sebab papa kata papa takut darah...
tapi papa masuk jugak dengan hati yang ikhlas....
mungkin papa dah tengok sendiri macam mana keadaan mama bertarung nyawa nak keluarkan anak papa...
mungkin papa tak sampai hati biarkan mama sakit sorang2...
mungkin jugak papa seronok nak sambut anak mamapapa...
=)
oh....mama memang suka buat 'kemungkinan tentang papa' sebab papa jarang2 bagitau perasaan sebenar papa...
papa suka sorok perasaan dia...
bila masa perlu papa bagitau,
baru lah papa bgtau....

em...mama memang tak bole stop cerita tentang papa nampak nye...ekeke...

papa sangat minat lagu 'cinta muka buku' tu...
sampai papa copy video dia dalam hp papa...
dalam hp mama jugak!
papa teringat masa dulu-dulu kot...
~kemungkinan tentang papa lagi~
 tapi liriknye kene tukar...
................"kita berkenalan di laman MIRC"..................
=)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT