Skip to main content

bila putri cergas dalam kerete...



keadaan dalam kereta bile putri tengah cergas...
putri minta papa amikkan spek hitam papa,
lepas papa bagi putri, putri bagi dekat papa balik suruh papa pakai...
walaupun waktu malam...
walaupun kita cuma pegi pasar malam depan taman kita...
bile papa dah pakai,
putri nak amik balik spek tu dari papa...
lepas tu, putri pulak nak pakai...
tp video tu tak de kene mengena pun dengan spek hitam papa ;)


putri...
mama sedih la sayang...
rasa nak nangis...
macam2 kisah yang menyayat hati tentang anak2 kecil di tv, paper n internet...

Ya Allah...
lindungilah anak2 ku dari kezaliman aku sendiri...
tingkatkan keimanan ku, kesabaran ku dan ketaqwaan ku dalam membesarkan dan memelihara hadiah2 istimewa dari Mu...
hindarkan aku dari hasutan syaitan dan nafsuku sendiri ya Allah...
aku benar2 menyayangi dan mencintai anak ku...
sesungguhnye, hanya padaMu tempat ku berlindung dan memohon... amin...

Putri Naurah Shafwana...
anak kecil mamapapa yang manja...
semoga mamapapa tabah dan sabar menghadapi karenah putri...
memang mamapapa sangat2 cintakan putri...
mama selalu panggil putri si kecil mama, manja mama, baby n sayang...
papa pulak selalu panggil putri, putri papa...kadang2 papa panggil baby n si kecil...
dan mamapapa selalu cakap, "manja putri ni....."
mungkin sebab tu jugak putri selalu terlebih2 manja...
mama harap, putri mamapapa ni akan terus manja dengan mamapapa sampai hujung nyawa...


putri kecil mamapapa yang manja....
=)
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT