Skip to main content
kebanyakkan malam2 putri, memang susah putri nak tido...
tambah2 bile petang2 mama balik keje, putri tido...
tapi semalam, opah kata putri tido 3 kali...
makan nasi pun banyak...
dan malam tadi, senang pulak putri tido...
alhamdulillah....

dan alhamdulillah jugak sebab semalam berbuka mama rasa perut macam nak pecah....hihi...
melampau,kan!
opah masak laksa...
dan lauk2 untuk nasi pulak, ikan gulai tempoyak, sambal udang petai, sambal belacan tempoyak, + rendang ayam-lauk semalam...
huh...
berselera sungguh mama...
mama bukan penggemar sambal belacan dan ulam2...
tapi pregnant kali ni, mama betul2 in love dengan sambal belacan!
makan nasi dengan sambal belacan je pun bole...
em....mungkin adik putri ni ikut perangai papa kot...
suka ulam2 dan sambal belacan....
~putri banyak sangat ikut perangai mama~

oh..mama tengah cerita pasal putri susah tido malam...
masih susah dari dulu sampai sekarang...
sampai la 1 malam, papa mengeluarkan idea yang bernas...
papa kata, cuba kita (mama papa) pejam mata n tido je...
biar putri main sorang2...
sebab mama suka layan putri bile putri bercakap dan asyik cakap " putri....tido lah....mama ngantuk dah ni...."
so, pada 1 malam tu pun, mama papa tido je...
biar kan putri main sorang2...
bile putri tengok mama papa pejam mata,
tak de pulak putri sibuk nak panjat2 papa n turun naik katil...
putri cuma bergerak2 kat area tempat tido putri je....~antara mama dan papa~
em...berkesan nampak nye idea papa...
tapi, haruslah mama tak tido betul2 sebab risau putri nak turun katil...
dan...haruslah papa pun terus tido dengan bahagianya....
dan akhirnye, putri akan tido dengan sendiri nya.....

video ni adalah bukti betapa tak-diamnye putri tiap kali kita nak tido...

video

sabau je la....
tu pun sebab mama letak putri sebelah mama...
kalau putri kat tengah2 antara mama papa, 
memang putri asyik nak panjat papa n turun katil...





3 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.