Skip to main content


hampir sebulan atuk duduk dengan kita...
putri dah tak takut dah dengan atuk...
kalau dulu, tiap kali balik kampung jumpa atuk, mesti putri nangis...
dalam takut2 tu, nak jugak tengok atuk...
pastu nangis...
aduhai putri...
kalau takut jangan la tengok...

sekarang, putri dah senyum2 dengan atuk...
dan berani cuit2 atuk...
main cak-cak dengan atuk...
tolak atuk sebab atuk jalan lambat sangat...haha...
tapi, tu sume dari jauh je...
putri masih menangis kalau atuk amik putri atau atuk dekat2 dengan putri atau mamapapa or opah tinggalkan putri berdua je dengan atuk...

mama harap, masa mama pantang kat melaka nanti,
putri bole rapat2 pulak dengan atuk n nenek, ye...
sian diorang...dah la susah nak jumpa putri...
putri pulak tak nak kat diorang...
nnt kita ikut atuk jogging kat stadium hang jebat ye...
putri main kat playground dengan nenek sambil mama duduk2 pegang adik ye...
=)

ni pun sebab mama ade dekat2, kalau tak memang tak de nye putri nak duduk kat situ...
Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

bagaimana saya diet dengan shaklee.