Skip to main content

mama suka balik dari keje sebab...
putri selalu sambut mama dengan senyuman dan sebutan "ahhhhhh...."
entah ape yg putri ckp agak nye...
lepas tu, putri akan sengih2 sambil bergayut dekat grille pintu...
lepas tu, putri pun hisap besi2 grille tu...
adoi sayang oi...
kuman la...
mana la tekak tu tak kene infection selalu...
mama belum dapat lagi nak rakam momen2 tu...

lepas mama mandi n solat,
macam biasa kita lepak2 depan tv...
dengan harapan, papa balik cepat hari ni...
bukan hari ni je, tapi hari2...
em...
hari isnin papa balik sangat cepat...
=)
mama belum solat maghrib pun lagi, dah bunyi moto papa masuk car porch...
=)
semalam pun agak cepat...
tapi sebab papa kene singgah pasar malam beli barang dapur,
papa lewat sikit la...

masa mama lepak tengok tv, putri tak keruan...
sambil merengek2,sambil bebel2-entah-apa-maksudnye,
 putri ronda 1 rumah...
entah apa yang putri tak selesa...
sampai la masa kemuncaknye,
putri meneran....
oho...
tak abis berak pagi tadi punye rupa nye...hihi
mama tak sampai hati nak amik video waktu putri tengah sakit sembelit...
macam kejam je kalau mama sibuk amik video n abaikan anak mama yang sedang sakit bertarung nyawa untuk keluarkan najis... ;)
siannye anak mama...
nanti mama cari pisang emas ye...
susah nak jumpa pisang ni...
lepas putri tunaikan hajat,
terus putri duduk baik2-nyendeng2 dekat mama...
putri baring sebelah mama dan tido dengan sendirinya...
tak perlu mama tepuk punggung atau bagi nenen...

oh ye...
putri dah tak nak nenen mama...
sadisnye mama!!!! =(
putri belum rasa pun putri dah alihkan muka...
sadihnye mama!!!! =(
dah tak sedap ke nenen mama?
tapi mama akan terus cuba pujuk putri nak nenen mama semula...
putri...
nape dah tak nak nenen?...
mama sedih la...
=(


putri naurah dah tak dulik kan nenen mama..mama sakit ni sayang...

4 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT