Skip to main content

putri di melaka...

sebelum kita sampai melaka,
kita pegi kenduri kawin sepupu papa dekat bangi...

terik nya panas...
tentu lah putri mama papa ni tak tahan...
merengek2 je...

tak de ape nak cerita di sana...
cuma ade sikit gambar je yang mama amik kat sana...

inilah pengantin nye...macam muka papa tak?

kesian putri tak selesa...

putri dah ngantuk...tp sbb panas, nak tido pun tak bole..

papa putri...


sampai kat melaka dan sepanjang putri berada kat melaka,
putri tak nak sume orang...
asik menangis bile mamapapa hilang dari pandangan...
dan asik menyendeng2 kat mamapapa..
sian kat atuk nenek, tak dapat nak dukung-peluk-cium putri...
putri jugak suka curi2 pandang kat pak su...
sampai kan pak su perasan yang putri suka pak su...hihi...

mamapapa putri kat pantai klebang..kita tengok orang main layang2...

putri buat pancaragam sebab mengantuk...

kugiran di tepi pantai...

asyik menyendeng dekat papa...

mama suruh salam atuk pun tak nak.... =(

dah nak balik ipoh.... =(

budak-nakal-tak-dok-diam dalam kete....


Post a Comment

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT