Skip to main content

loya hari ni sgt teruk!

hari ni mama tak de mood...
sgt2 tak de...
rasa loya2 seawal bangun pagi...
maybe sebab terlalu lapar tgh malam tadi...
loya hari ni sgt teruk!
mama dah makan pun masih tak hilang lagi...
menderita rasanya hari ni... =(

papa suruh mama makan asam...
alhamdulillah, kurang rasa loya2 tu...


semalam...

ahad hari berehat...
tp papa kene overtime...
bererti, bukan hari berehat jugak buat mama!
sebab harus uruskan putri dan rumah seorang diri... =(
setelah sebulan papa tak kene kerja pada hari berehat,
mama betul2 nak nangis masa papa nak pergi keje...
tapi mama control...
papa lengah2 nak start moto...
putri dah nangis2 nak ikut papa...
mama pulak dah tak tertanggung nk menangis...
dalam hati mama jerit...
"cepat la pegi keje!!!!"
lepas je moto papa pergi,
kita sama2 nangis...
putri menangis sebab mahu ikut papa dan didukung...
mama menangis sebab mama harus lalui hari cuti sendiri bersama putri...
ah...sedih nye... =(

mama tak larat nak dukung putri selalu,sayang...
mama tgh mengandungkan adik putri...
dan putri, seperti tahu2 je...
manja putri makin menjadi2...
sesekali putri sondol2 perut mama, seolah2 tahu yg adik putri ade dalam perut mama...
sesekali....eh...bukan...byk kali menangis mahu didukung...
oh Allah...
begitu berat dugaan Mu...

bile putri nangis2 mahu dukung,
atau nangis2 entah ape sebabnye,
mama jadi marah...
mama marah putri...
tp mama menyesal tiap kali tgk putri tido...
mama betul2 menyesal,sayang...
maafkan mama ye...

putri banyak tatih semalam... =)
belum berdiri betul lagi, dah tak sabar2 nk tatih...
pulak tu, bukan nak tatih pelan2, terus nak jalan laju2...
ish..ish...
sgt comel putri terkedek2 tatih... =)
tapi mama belum ade peluang untuk amik video putri bertatih...

mama sayang putri tau! walau mama selalu marah putri..mama sayang putri sgt2...

2 comments

Popular posts from this blog

Vitamin shaklee untuk pesakit thyroid

cerewetnye kami nak beli rumah!

Bagaimana Atasi Masalah Anak SEMBELIT!

BAGAIMANA MERAWAT BAYI SELSEMA DAN BATUK TANPA UBAT